انجمن علمی دانشجویی نانو

فعالیت های آموزشی پژوهشی انجمن علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد

انجمن علمی دانشجویی نانو

فعالیت های آموزشی پژوهشی انجمن علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد

  • ۰
  • ۰

کارگاه نشریات

انجمن علمی دانشجویی نانو دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه برای ارتقا سطح علمی و فرهنگی نشریات دانشگاه اقدام به برگزاری دوره های تخصصی نشریات نموده است، در این دوره دانشجویان اقدام به فرا گیری فنون نگارش نشریه از جمله گزارش نویسی، مصاحبه طراحی صفحه، وخبر نویسی نموده اند. در تاریخ 20/4/95 روز یکشنبه اولین جلسه ی کلاسی این دوره ها با موضوع گزارش نویسی برگزار گردید.

در این جلسه که از ساعت 9صبح الی 12 ظهر در ساختمان ولایت وکلاس های 5و 11 برگزار گردید استاد نجفی (استاد مدعو از اصفهان) ابتدا در مورد کلیات نشریه صحبت نمودند و فرمودند هرکس که قصد ورود به عرصه‌ی نشریه را دارد قبل از انجام هر کار باید در ستاد تبلیغاتی خداوند عضو شود و هرگز قلم خود را برای گفتن دروغ و تخریب دیگران به روی کاغذ نیاورد وی همچنین درمورد ضرورت انشار نشریات توضیحاتی دادند وسپس در مورد مباحث تیتر، سوتیتر، روتیتر و... صحبت نمودند و فرمودند که تیتر و عکس در جذب مخاطب بسیار کار آمد میباشد .

در پایان کلاس هم دانشجویان در مورد موضوعات فیش های نجومی و سلف دانشگاه به صورت گروهای پنج نفره تیتر های مناسب خود را انتخاب کردند ، از جمله ی این تیترها میتوان به تیتر ((کاچی بهتر از سلف)) درمورد سلف دانشگاه و هجوم، حقوق، نجوم درمورد فیش های نجومی اشاره کرد.

در پایان هم دانشجویان با صلواتی بر محمد وآل محمد اولین جلسه این کلاس را به پایان رساندند.


  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • فروغ عابدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی