انجمن علمی دانشجویی نانو

فعالیت های آموزشی پژوهشی انجمن علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد

انجمن علمی دانشجویی نانو

فعالیت های آموزشی پژوهشی انجمن علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد

  • ۰
  • ۰

اعضای انجمن علمی نانو و کانون های دانشگاه پیام نور شهرکرد با حضور دبیران خود در تاریخ 26/8/ 95به مناسبت طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی استان با محیا کردن امکانات لازم با همراهی دانشجویان فعال فرهنگی از کارگاه های سوخت نگاری با چوب، کار با چرم، هیدرو الکتریک، رباتیک، CNCو ... دیدن نموده و از نزدیک با این کارگاه ها آشنا شدند همچنین مسؤل آموزش این دانشکده بیان کردند که گذراندن یک دوره از این کارگاه ها مهارت کافی و لازم را دانشجو کسب کرده و با استفاده از مدرک این کارگاه ها علاوه بر اینکه به راحتی وارد بازار کار خواهد شد می تواند با ایجاد یک طرح کار آفرینی اشتغال زایی برای جامعه در پی داشته باشد.

اساتید مدرس هرکدام از این کارگاه ها، دانشجویان علاقمند را دعوت به شرکت در این کارگاه ها نمودند و از مزایای کسب مهارت فنی با وجود معضل بیکار در جامعه بیان داشتند که راهی روشن برای مقابله با این معضل داشتن یک هنر برای هر جوان در رشته های مختلف می باشد. در پایان دبیران انجمن و کانون ها پیشنهاد  کردند بین این دانشکده با دانشگاه پیام نور همکاری های لازم انجام شود که دانشجویان علاقمند در این حوزه ها به این مرکز معرفی شوند تا مهارت لازم را در پرورش در جهت کسب و کاری موفق کسب نمایند که با استقبال مسؤل آموزش دانشکده رو به رو شد و ایشان قول همکاری با دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد را دادند.

  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • فروغ عابدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی